Hispaania keele projekt

Postitatud:

Eelmisel aastal ühinesid meie hispaania keele õpetajad Hispaania, Prantsuse ja Portugali koolide Erasmus+ projektiga “My future, I create it with you” (“Minu tulevik, loon seda koos sinuga).

Meie projekti “Mi futuro lo creo contigo/ My future, I create it with you” eesmärk on kliimamuutuse põhjustavate teaduslike faktide ja mehhanismide mõistmine.

Selleks tegutseme, õpime ja vahetame kogemusi hispaania keeles oma partnerkoolidega:
· Saint-Exupery gümnaasium, La Rochelle, Prantsusmaa
· Beasain-i gümnaasium, Hispaania
· Püreneede gümnaasium, Jaca
· Agrupamento de escolas Dr. Julio Martins, Chaves, Portugaal

Sel aastal uurivad meie hispaania keelt õppivad 10ndikud koos oma rahvusvaheliste “klassikaaslastega” linna-ja laiemalt elukeskkonnaga seonduvat: kuidas muuta asumeid elatavaks ja seal elavatele inimestele koduseks? Milline on hetkeolukord erinevates linnades? Milliseid kliimamuutuse mõjusid me juba tajume? Kuidas olukorraga toime tulla? Mida üksteiselt õppida?

‌Õpilased vastavad neile ja teistele küsimustele läbides eriilmelisi ülesandeid Euroopa platvormil eTwinning (rohkem infot SIIN) – tegemist on juhendajate poolt toetatud turvalise haridusliku suhtluskeskkonnaga.

Projektile pühendame läbi terve õppeaasta märkimisväärse osa tunde, lisaks kutsume õpilasi üles osalema erinevates töötubades ja aruteludes Tallinnas.

Meie projekti haripunkt on 2024. aasta juuni alguses (03.06.–07.06), kui Rocca al Mare kooli tulevad 22 õpilast Hispaaniast Beasáinist, et koos meie kooli 10ndikest hispaania keele õppuritega projektiga seotud töötubades ja õppekäikudel osaleda. See saab olema rikastav kogemus nii osalejaile kui ka kogu RaM-i kogukonnale.

Projekt annab osalejatele suurepärased võimalused:
· suhelda 10ndikel omavanuste hispaania keelt emakeelena kõnelejatega elulistes “päris” olukordades;
· luua isiklik ja rikastav side hispaania keelega;
· võõrustada hispaanlasi RaM Koolis (ja kodus) ning rakendada omandatud hispaania keele oskust;
· mõista paremini kliimasoojenemisega seonduvaid probleeme;
· arendada õpilaste koostöö-, keelelisi ja suhtlusoskusi.